Osobní rozvoj
Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Markert Tom
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

148 Kč 119 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Životní pomoc, psychologie

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!

Detail produktu

Typ: vázaný
Číslo vydání: 1
Počet stran: 112
Hmotnost: 208 g
Hloubka: 16 mm
Šířka x Výška: 133 x 186 mm
ISBN: 978-80-7349-295-3

O autorovi

Markert Tom

Tom Markert je generálním ředitelem Ipsos Loyalty Worldwide, společnosti, která poskytuje průzkum trhu mnoha společnostem, patřícím mezi…

Ostatní knížky od tohoto autora

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: