Životní pomoc, psychologie
Strategie firemní komunikace - 2. vydání

Strategie firemní komunikace - 2. vydání

Horáková a kolektiv Iveta
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

439 Kč 352 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Životní pomoc, psychologie

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 2
Počet stran: 256
Hmotnost: 450 g
Hloubka: 15 mm
Šířka x Výška: 168 x 235 mm
ISBN: 978-80-7261-178-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: