Životní pomoc, psychologie
Strategie firemní komunikace - 2. vydání

Strategie firemní komunikace - 2. vydání

Horáková a kolektiv Iveta
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

439 Kč 352 Kč

O knize

Životní pomoc, psychologie

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Detail produktu

Nakladatel Management Press, s.r.o., Albatros Media a. s. (1.11.2008)
Číslo vydání: 2
Počet stran: 256
Hmotnost: 450
Hloubka: 235 mm
ISBN: 978-80-7261-178-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: