Osobní rozvoj
Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky
Externím skladem

Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky

Foret Miroslav
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

249 Kč 200 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
Doprava od 999 Kč zdarma
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Životní pomoc, psychologie

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: •jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl, •kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout, •jak zpracovat zjištěné informace. Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř naleznete: •rady pro začátečníky, •příklady konkrétních praktických problémů, •otázky k zamyšlení, •praktickou ukázku jednoduchého průzkumu.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 120
Hmotnost: 227 g
Hloubka: 7 mm
Šířka x Výška: 167 x 225 mm
ISBN: 978-80-265-0038-4

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: