Osobní rozvoj
Marketing jako šachová hra - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků
Externím skladem

Marketing jako šachová hra - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Tručka Jaroslav
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

199 Kč 160 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Životní pomoc, psychologie Odborné příručky

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 216
Hmotnost: 330 g
Hloubka: 14 mm
Šířka x Výška: 149 x 210 mm
ISBN: 978-80-265-0054-4

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: