Osobní rozvoj
Lean Startup - Jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace

Lean Startup - Jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace

Ries Eric
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

369 Kč 296 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Životní pomoc, psychologie

Většina startupů selže. Řadě selhání by však šlo zabránit. Lean Startup je nový druh přístupu k podnikání, který začíná být populární na celém světě. Lean Startup přináší jiný pohled na budování nových firem. Eric Ries definuje startup jako organizaci zaměřenou na vytváření něčeho nového v extrémně nejistých podmínkách. To platí jak pro jednotlivce začínajícího v garáži tak pro skupinu ostřílených profesionálů. Jedno mají společné: musí odhalit roušku nejistoty a objevit tu pravou cestu vedoucí k udržitelnému podniku. Lean Startup vychovává společnosti, které jsou kapitálově úspěšnější a lépe využívají lidskou kreativitu. Poučen štíhlou výrobou spoléhá na „ověřená zjištění“, rychlé vědecké experimentování i na řadu neintuitivních praktik, které zkracují vývojářské produktové cykly, měří skutečný a reálný pokrok bez povrchních metrik a pomáhají zjistit, co zákazníci skutečně chtějí. Lean Startup neplýtvá časem na vytváření komplikovaných plánů, ale nabízí způsob, jak kontinuálně testovat vizi a adaptovat se dříve, než bude příliš pozdě. „Kniha Erica Riese neztratila od svého vydání nic na svém významu. Pokud jste ji nečetli, dožeňte to. A jestli už jste ji četli, přečtěte ji znovu. Nebudete litovat.“ Jan Veselý, Lean Startup CZ „Všechny své manažery nechávám číst Lean Startup.“ – Jeffery Immelt, generální ředitel, General Electric ERIC RIES je podnikatel a autor populárního blogu Startup Lessons Learned. Zakládal a pracoval jako technický ředitel v IMVU, svém třetím startupu. Často má proslovy na různých konferencích a setkáních, radil řadě startupů, velkých společností a kapitálových firem ohledně podnikání i produktových strategií a působí na obchodní akademii na Harvardu jako hostující podnikatel

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 280
Hmotnost: 478 g
Hloubka: 17 mm
Šířka x Výška: 168 x 225 mm
ISBN: 978-80-265-0389-7

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: