Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

Dostane-li kupující nedopatřením vadný výtisk nebo jiné než objednané zboží, má právo na jeho výměnu níže uvedeným způsobem:

Vadné nebo jiné než objednané zboží zašlete prosím zpět prostřednictvím České pošty (nikoli dobírkou) na adresu:

Great Content/Euromedia
"reklamace bux.cz"
U Rybníka 1161
271 01 Nové Strašecí

Do balíčku přiložte popis vad, které jsou důvodem Vaší reklamace.

Případné dotazy k postupu řešení reklamací zodpoví náš zákaznický servis na telefonním čísle 226 256 041, nebo je zasílejte pomocí kontaktního formuláře. Při každém kontaktu uvádějte své číslo objednávky.


Odstoupení od kupní smlouvy

Jak postupovat při odstoupení kupní smlouvy

Každý zákazník má dle zákona právo odstoupit do 14 dní (od převzetí zboží) od kupní smlouvy. Pro odstoupení od kupní smlouvy vyplňte prosím tento formulář a zašlete ho spolu s vráceným zbožím na adresu:

Great Content/Euromedia
"reklamace bux.cz"
U Rybníka 1161
271 01 Nové Strašecí

Peníze za vrácenou zásilku Vám zašleme do 14 dnů od obdržení Vaší zásilky. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí Vás budeme kontaktovat.