Právo, sociologie
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Horňák Pavel
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

299 Kč 240 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
Doprava od 799 Kč zdarma
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Právo, sociologie Politika, hospodářství

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.

Detail produktu

Typ: vázaný
Číslo vydání: 1
Počet stran: 296
Hmotnost: 762 g
Hloubka: 24 mm
Šířka x Výška: 172 x 237 mm
ISBN: 978-80-87500-49-1

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: