Politika, hospodářství
Mezinárodní marketingový management
Externím skladem

Mezinárodní marketingový management

Berndt Ralph, Altobelli Claudia Fantapié
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

250 Kč 200 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA ZDARMA přes Zásilkovnu a InTime - až do odvolání!
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Politika, hospodářství

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 360
Edice: Praxe manažera
Hmotnost: 569 g
Hloubka: 20 mm
Šířka x Výška: 165 x 223 mm
ISBN: 978-80-251-1641-8

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: