Politika, hospodářství
Konec marketingu,jak jsme jej znali
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

410 Kč 328 Kč

O knize

Politika, hospodářství

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu". Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Detail produktu

Nakladatel: Management Press, s.r.o., Albatros Media a. s. (1.9.2013)
Číslo vydání: 1
Edice: Knihovna světového managementu
Počet stran: 216
Hmotnost: 480
Hloubka: 240 mm
ISBN: 978-80-7261-134-8

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: