Politika, hospodářství
Intuitivní marketing 2.vydání

Intuitivní marketing 2.vydání

Toman Miloš
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

240 Kč 192 Kč

O knize

Politika, hospodářství

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.

Detail produktu

Nakladatel: Management Press, s.r.o., Albatros Media a. s. (1.9.2013)
Číslo vydání: 2
Počet stran: 137
Hmotnost: 210
Hloubka: 205 mm
ISBN: 978-80-7261-165-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: