Politika, hospodářství
7 principů masového marketingu
Externím skladem

7 principů masového marketingu

Earls Mark
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

399 Kč 320 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA ZDARMA přes Zásilkovnu a InTime - až do odvolání!
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Politika, hospodářství

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Edice: Praxe manažera
ISBN: 978-80-251-1911-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: