Počítače
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Externím skladem

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Sterne Jim
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

399 Kč 320 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Počítače

Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu. Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii. Přečtěte si tuto knihu, abyste zjistili: * Jak nejlépe využít followerů na Twitteru a přátel na Facebooku a že více neznamená lépe * Jak maximalizovat návratnost investice (ROI) do sociálních médií * Jak přesvědčit skeptiky, že sociální média jsou cenným obchodním nástrojem, a ne jenom hračkou pro nadšence „Jim Sterne byl na špičce tohoto odvětví ještě před tím, než se vůbec stalo odvětvím. Pokud se zaměřujete na měření svých snah, pak tuto knihu prostě musíte mít.“ – Seth Godin, marketingový guru „Jim Sterne nás učí, jak měřit neměřitelné, už přes 15 let. Touto fantastickou knihou se dělí o své vědomosti, které skvěle využijeme k řešení našich každodenních problémů se sociálními médii. Naučíte se, jak se v rámci víry v média řídit měřitelnými daty!“ – Avinash Kaushik, autor knihy Webová analytika 2.0 O autorovi: Jim Sterne vedl první světový seminář věnovaný marketingu na Internetu již v roce 1994. Dnes vede mezinárodně uznávané přednášky o digitálním marketingu a interakci se zákazníky. Zároveň působí jako konzultant řady společností z žebříčku Fortune 500. Je spoluzakladatelem organizace Web Analytics Association.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Hmotnost: 451 g
Hloubka: 15 mm
Šířka x Výška: 167 x 225 mm
ISBN: 978-80-251-3340-8

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: