Pedagogika, metodika výuky
Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
Externím skladem

Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen

Málková Seidlová Gabriela
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

180 Kč 144 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
Doprava od 999 Kč zdarma
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Pedagogika, metodika výuky

Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení. Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto aktivit pro rozvoj předčtenářských i velmi raných čtenářských dovedností děti ve věku před nástupem do ZŠ. Kniha je určena odborníkům i studentům z řad psychologů, pedagogů, speciálních pedagogů logopedů, učitelů mateřských škol, ale i rodičům dětí předškolního věku, které zajímá problematika vzdělávacích pro-čtenářsky zaměřených intervencí.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 180
Hmotnost: 278 g
Hloubka: 10 mm
Šířka x Výška: 165 x 210 mm
ISBN: 978-80-7476-093-8

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: