Odborné příručky
Zaměstnejte ty nejlepší lidi a udržte si je - 21 jednoduchých, osvědčených a ihned použitelných technik

Zaměstnejte ty nejlepší lidi a udržte si je - 21 jednoduchých, osvědčených a ihned použitelných technik

Tracy Brian
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

33 Kč 27 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
Doprava od 999 Kč zdarma
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Odborné příručky SOŠ - Ekonomika SŠ - Ekonomika

V této knize najdete řadu ověřených a časem prověřených postupů, které vám pomohou při výběru vhodných lidí i při zvyšování jejich motivace k práci. Kniha poskytuje jednoduché a rychle použitelné techniky, které vám zaručí lepší výsledky od první chvíle, kdy je začnete uplatňovat. Přilákat a udržet si schopné lidi patří mezi klíčové manažerské dovednosti. Možná je to dokonce dovednost ze všech nejdůležitější. A stejně jako každá jiná se dá naučit – což je skvělé. Od toho je zde tato kniha. Je určena každému, kdo se ve svém zaměstnání setkává s výběrem a přijímáním zaměstnanců. Najdete v ní 21 jednoduchých a ihned použitelných technik, které vám pomohou při výběru vhodných lidí i při zvyšování jejich motivace k práci. Každá kapitola je zakončena praktickým cvičením, které vám pomůže nové vědomosti ihned vyzkoušet.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 144
ISBN: 978-80-7370-433-9

O autorovi

Tracy Brian

Brian Tracy (* 1944) je americký spisovatel, profesionální řečník, konzultant a školitel. Autor ukončil střední školu bez maturity,…

Ostatní knížky od tohoto autora

Recenze

100%
(hodnoceno 1x)
  • ENATA
    Renata (04.03.2016 19:15) 0 0
    100%
    Ale vlastně od první stránky jsem byla unešena tím, co by se dalo nazvat jako zdravý selský rozum! Není to vůbec žádná věda! Všech těch 21 pravidel a technik, které tu prezentuje jako ihned použitelné a osvědčené, jsou tak jednoduché, že s nimi okamžitě splynete. Ono uvědomění si, koho vlastně chci a kam chci svou firmu vést, po účelné rozhazování sítí, až po přijímací rozhovory, kterým by se měla věnovat náležitá pozornost, ba dokonce, ověřovat životopisy, hovořit s bývalými zaměstnavateli apod.! Na to se opravdu často zapomíná, protože je to zbytečná ztráta času. Tady uvidíte, že důkladná příprava a žádný spěch se v KAŽDÉ ŽIVOTNÍ SITUACI, vyplatí!
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: