Odborné příručky
Tvorba business modelů - Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev
Externím skladem

Tvorba business modelů - Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev

Osterwalder Alexander, Pigneur Yves,
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

599 Kč 480 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Odborné příručky

Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. "Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání." - Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures:

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 2
Počet stran: 288
Hmotnost: 590 g
Hloubka: 17 mm
Šířka x Výška: 190 x 225 mm
ISBN: 978-80-265-0425-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: