Odborné příručky
Medonosný marketing
Externím skladem

Medonosný marketing

Kuchař Vladimír
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

249 Kč 200 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA ZDARMA přes Zásilkovnu a InTime - až do odvolání!
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Odborné příručky

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky. Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 176
Hmotnost: 324 g
Hloubka: 11 mm
Šířka x Výška: 167 x 225 mm
ISBN: 978-80-265-0024-7

Recenze

100%
(hodnoceno 1x)
  • P
    Petr Trunda (02.06.2013 8:38) 0 0
    100%
    Knížku jsem přečetl rychle, a taky si rachle uvědomil, kde jsem pořád dokola dělal chyby v marketingu a propagaci. Už teď jsem díky tomu, co jsem se dozvěděl ušetřil dost peněz za reklamu. Doporučuji všem, kteří chtějí dělat efektivní marketing.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: