Odborné příručky
Medonosný marketing

Medonosný marketing

Kuchař Vladimír
Externím skladem
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

249 Kč 200 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Odborné příručky

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky. Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 176
Hmotnost: 324 g
Hloubka: 11 mm
Šířka x Výška: 167 x 225 mm
ISBN: 978-80-265-0024-7

Recenze

100%
(hodnoceno 1x)
  • P
    Petr Trunda (02.06.2013 8:38) 0 0
    100%
    Knížku jsem přečetl rychle, a taky si rachle uvědomil, kde jsem pořád dokola dělal chyby v marketingu a propagaci. Už teď jsem díky tomu, co jsem se dozvěděl ušetřil dost peněz za reklamu. Doporučuji všem, kteří chtějí dělat efektivní marketing.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: