Odborné příručky
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Moudrý Marek
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

210 Kč 168 Kč

O knize

Odborné příručky SOŠ - Ekonomika SŠ - Ekonomika

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Detail produktu

Nakladatel Computer Media s.r.o. (1.9.2013)
Číslo vydání: 2
Edice: Marketing
Počet stran: 80
Hmotnost: 298
Hloubka: 298 mm
ISBN: 978-80-7402-128-2

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: