Lexikony, encyklopedie, slovníky
Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru
Externím skladem

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Halada Jan
Kniha

Dostupné pouze u dodavatele,
může dojít k opožděné expedici až o 6 dnů

Momentálně vyprodáno

160 Kč 128 Kč
Proč nakupovat na bux.cz?
knihy
Více jak 60 tisíc titulů skladem
dodávka
DOPRAVA od 29 Kč, přes 800 výdejen, doprava ZDARMA nad 999 Kč
pečeť
Garance vrácení zboží do 14 dnů
štít
Odměna za věrnost – 20 kreditů za registraci a 2 % z každé objednávky

O knize

Lexikony, encyklopedie, slovníky

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Detail produktu

Typ: paperback
Číslo vydání: 1
Počet stran: 120
Hmotnost: 164 g
Hloubka: 7 mm
Šířka x Výška: 145 x 205 mm
ISBN: 978-80-246-3075-5

O autorovi

Halada Jan

Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. (*1942) Jan přednáší na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Je členem Obce spisovatelů,…

Ostatní knížky od tohoto autora

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: