Lexikony, encyklopedie, slovníky
Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Halada Jan
Kniha

Skladem a připravena k odeslání

Momentálně vyprodáno

160 Kč 128 Kč

O knize

Lexikony, encyklopedie, slovníky

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Detail produktu

Nakladatel UK v Praze-Nakladatelství Karolinum, Bookretail s.r.o. (30.11.2015)
Číslo vydání: 1
Počet stran: 120
ISBN: 978-80-246-3075-5

O autorovi

Halada Jan

Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. (*1942) Jan přednáší na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Je členem Obce spisovatelů,…

Ostatní knížky od tohoto autora

Recenze

Tuto knihu ještě nikdo nehodnotil.
Znáte tuto knihu? Podělte se o svůj názor.
Vaše hodnocení: